Nacín en Windows... exactamente en windows 3.11 alá polo ano 1994. E o primeiro que aprendín a manexar foi o procesador de textos, por ser a ferramenta básica que utilizaba mentres cursaba os estudos de Pedagoxía. Creo que comezei con WordPerfect 5.1. O primeiro ordenador que merquei era un Pentium a 100 Mhz que viña co sistema operativo windows 95; pronto instalei Microsoft Office pirateado por un amigo (e ducias de programas máis). E así transcurriu a miña vida durante uns cantos anos, ata o 2005 aproximadamente, inmerso en windows.

Durante eses anos fun coñecendo xente que me falaba das virtudes de GNU/Linux, pero eu facíalle oídos xordos, pois windows cubría as miñas necesidades vitais e algunha demostración que vira non me convencera en absoluto, pois no meu parecer Word superaba sen discusión a calquera procesador de textos en Linux. Pero alá polo ano 2005 cambiei de traballo e con el fixen borrón e conta nova no mundo do software. Na miña vida sempre estivo presente unha forte compoñente idealista, e valores como a liberdade ou a solidariedade chocaban cos valores do software propietario. Había un mundo de persoas que colaboraban altruistamente co software libre, programando ou utilizando ese software e eu apunteime a ese bando. Por unha cuestión de coherencia vital.

Así que tiven que deixar de lado os vellos costumes, tan enraizados, e tan difíciles de abandonar... as rutinas instauradas que simplifican e fan cómodas as tarefas cotiás. E o cambio impúxose nun proceso progresivo, que me levou durante uns cantos meses a utilizar software libre dentro de windows (firefox, openoffice,...), máis tarde a instalar Linux pero convivindo os dous sistemas operativos no mesmo ordenador e, finalmente, cando a confianza se asentou en Linux, a prescindir radicalmente do vello sistema operativo.

Porque ás veces para algúns de nós poden incluso existir cousas máis importantes que o deporte en si, e podemos cuestionarnos se realmente temos que xogar baixo calquera condición, ou se ó mellor hai condicións nas que nos convén máis protestar e ir xogar a outros campos, menos comerciais, pero moito máis románticos. Para iso existe a vontade.

Compartir

Responder esta

Membros

• xabier
  • Ana
  • Vanessa
  • rui alberto cercido monaiar
  • Tamara Cercido Galdo
  • GENIVAL FERREIRA DE MIRANDA
  • Alberto
  • anxo
  • ROCIO MARIL

Benvida

Agás certa información persoal dos seus membros, todos os contidos inseridos nesta rede están accesíbeis.
Mais, ao rexistrarnos dispoñemos dunha páxina propia na que crear artigos, subir documentos ou enviar mensaxes, ademais de poder participar no foro, crear grupos, etc.
Podes consultar estes titoriais.

Baixo licenza

Foro do grupo Webs dinámicas

Fotos

Carregando...

Música

Carregando...

Badge

Carregando...

© 2009   Criado por dplingua no Ning.   Crie Sua Rede Social

Badges  |  Relatar um incidente  |  Privacidade  |  Termos de serviço

Entrar no bate-papo