Xosé Vidal

Discussões de Xosé Vidal (2)

Discussões das quais você participou (7) Respostas Últimas actividades
Xosé Vidal

"Atopei unha web onde fan unha análise detallada das catro distribucións de linux m..."

Xosé Vidal respondeu 4. Xun, 2008 para Qué distribución Linux utilizar?

6 4. Xun, 2008
Resposta de Alberto
Xosé Vidal

"En Rentalia.com relátase unha experiencia de migración a software libre, e os paso..."

Xosé Vidal respondeu 28. Maio, 2008 para Vivo en Windows pero... estou pensando emigrar

4 28. Maio, 2008
Resposta de Xosé Vidal
Xosé Vidal

"Outro enlace interesante para preparar o salto a Linux, no blog de José Troncoso, ..."

Xosé Vidal respondeu 24. Abr, 2008 para Vivo en Windows pero... estou pensando emigrar

4 28. Maio, 2008
Resposta de Xosé Vidal
Xosé Vidal

"Paréceme moi bo este Curso de OpenOffice, en lingua galega, elaborado por José Tro..."

Xosé Vidal respondeu 23. Abr, 2008 para Vivo en Windows pero... estou pensando emigrar

4 28. Maio, 2008
Resposta de Xosé Vidal
Xosé Vidal

"Atopei un artículo sinxelo e claro sobre a historia e a filosofía da distribución ..."

Xosé Vidal respondeu 22. Abr, 2008 para Qué distribución Linux utilizar?

6 4. Xun, 2008
Resposta de Alberto
Xosé Vidal

"Atopei un enlace interesante, que convén ler antes de iniciar unha instalación de ..."

Xosé Vidal respondeu 22. Abr, 2008 para Vivo en Windows pero... estou pensando emigrar

4 28. Maio, 2008
Resposta de Xosé Vidal
Xosé Vidal

"Ola Alberto, sempre tan animado e disposto a apuntarte a todo! Nin que tiveras 20 ..."

Xosé Vidal respondeu 13. Mar, 2008 para Qué distribución Linux utilizar?

6 4. Xun, 2008
Resposta de Alberto

RSS

Sobre

dplingua dplingua criou esta rede social no Ning.

Membros

• ROBERTO
  • Tania María Paz Bravo
  • Lidia
  • Ivan
  • Ali
  • Andrés López
  • Bernardo
  • Natalia Garcïa López
  • Moises

Benvida

Agás certa información persoal dos seus membros, todos os contidos inseridos nesta rede están accesíbeis.
Mais, ao rexistrarnos dispoñemos dunha páxina propia na que crear artigos, subir documentos ou enviar mensaxes, ademais de poder participar no foro, crear grupos, etc.
Podes consultar estes titoriais.

Baixo licenza

Foro do grupo Webs dinámicas

Fotos

Carregando...

Música

Carregando...

Badge

Carregando...

© 2009   Criado por dplingua no Ning.   Crie Sua Rede Social

Badges  |  Relatar um incidente  |  Privacidade  |  Termos de serviço

Entrar no bate-papo