Ademáis do correo interno e foro que ofrece a plataforma interface, se o desexades, podedes consultar a través de aquí as dúbidas que teñades sobre os contidos do curso.

Tags: dúbidas

Compartir

As respostas para este tópico estão encerradas.

Respostas a este tópico

Arriba, no menú superior principal, no mesmo centro.
Por fin conseguín rexistrarme en slideshare; por que hoxe e non os días de atrás, non sei, un misterio. O caso é que me deixou e puiden facer a actividade. Graciñas a tod@s
Alégrome. A veces pasan esas cousas, que as aplicacións web quedan atoradas e non hai maneira. O problema é o tempo que se perde con iso.
Blogaliza debe estar sobrecargado hoxe e non vai ben. Para publicar podedes empregar o blogue que temos cada un de nós na Ágora rede, indo a Blogues no menú de arriba e dándolle logo a Adicionar unha nova anotación. Logo enviades na práctica a url da anotación.
Sentímolo. Saúdos
SIGO SEN ATOPAR EDITA SOBRE PARA PUBLICAR O BLOGUE.
Dime cal é a URL do teu blogue para miralo, senón non te podo axudar.
Ola, teño unha dúbida que non é sobre este curso, pero sí sobre facer blogues:

Estou construíndo un en "blogger", escollín a plantilla "minima black", pero resulta que o corpo do blogue, é dicir, texto, imaxes... vese moito máis estreito cá pantalla, é dicir, quedan dous ocos baleiros, como dúas bandas negras, á esquerda e á dereita da pantalla.

¿Alguén sabe como facer que o blogue ocupe toda a pantalla?

Graciñas e un saúdo, e ánimo co curso!!
Tes dúas opcións:

1- escoller outra plantilla

2- editar o estilo css para axustar o ancho do div central. Se sabes algo de css e html é doado de facer, senón mellor é a opción 1.

Tes que disculparme, pero agora non me vou parar a explicarte como se fai o segundo paso, pois xa me chega coa corrección das prácticas que hai neste curso.
Non te preocupes. Gracias!!

RSS

Sobre

dplingua dplingua criou esta rede social no Ning.

Membros

• Tania María Paz Bravo
  • Lidia
  • Ivan
  • Ali
  • Andrés López
  • Bernardo
  • Natalia Garcïa López
  • Moises
  • Manuel Lopez

Benvida

Agás certa información persoal dos seus membros, todos os contidos inseridos nesta rede están accesíbeis.
Mais, ao rexistrarnos dispoñemos dunha páxina propia na que crear artigos, subir documentos ou enviar mensaxes, ademais de poder participar no foro, crear grupos, etc.
Podes consultar estes titoriais.

Baixo licenza

Foro do grupo Webs dinámicas

Fotos

Carregando...

Música

Carregando...

Badge

Carregando...

© 2009   Criado por dplingua no Ning.   Crie Sua Rede Social

Badges  |  Relatar um incidente  |  Privacidade  |  Termos de serviço

Entrar no bate-papo