gerardoaller

Discussões de gerardoaller

Discussões das quais você participou (10) Respostas Últimas actividades
dplingua

"saudos non teño experiencia on line polo que teño o blog "daquela maneira". de tod..."

gerardoaller respondeu 15 Xan para Blogues e publicación de imaxes, vídeos, audio e documentos

150 16 Xan
Resposta de LUPE
dplingua

"como estou co tema das bibliotecas e o proxecto lector propoño un blog de biblioteca"

gerardoaller respondeu 13 Xan para Blogues e publicación de imaxes, vídeos, audio e documentos

150 16 Xan
Resposta de LUPE
dplingua

"neste espacio podese intercambiar e almacenar webs de xeito que as tes dispoñibles..."

gerardoaller respondeu 10 Xan para Utilización de marcadores sociais na educación

198 23 Xan
Resposta de Iria Pedreira Costoya
dplingua

"seria moi axeitada a utilizacion destas ferramentas on line para traballos de inve..."

gerardoaller respondeu 10 Xan para As potencialidades das redes sociais no ensino

215 24 Xan
Resposta de Rosa
dplingua

"estou repetindo a practica"

gerardoaller respondeu 9 Xan para As potencialidades das redes sociais no ensino

215 24 Xan
Resposta de Rosa
dplingua

"ola de novo"

gerardoaller respondeu 9 Xan para Presentacións

184 26 Xan
Resposta de Mª MANUELA
dplingua

"e unha ferramenta moi util podense compartir webs, proxectos, tics. a miña especia..."

gerardoaller respondeu 9 Xan para Utilización de marcadores sociais na educación

198 23 Xan
dplingua

"son profesor de fisica e quimica, estou aberto a informacions, suxerenxias, etc so..."

gerardoaller respondeu 9 Xan para Utilización de marcadores sociais na educación

198 23 Xan
dplingua

"o importante da rede e poder intercambiar materiais e que outros os poidan revisar..."

gerardoaller respondeu 8 Xan para Utilización de marcadores sociais na educación

198 23 Xan
dplingua

"ola a tod@s"

gerardoaller respondeu 8 Xan para Presentacións

184 26 Xan
Resposta de Mª MANUELA

RSS

Membros

• Nasa de pau
  • Silvia
  • Lois
  • javier
  • maría
  • vanessa
  • Adela otero Fdez-Aperribay
  • María Prieto Pérez
  • J. Luis López de Guereñu Polán

Benvida

Agás certa información persoal dos seus membros, todos os contidos inseridos nesta rede están accesíbeis.
Mais, ao rexistrarnos dispoñemos dunha páxina propia na que crear artigos, subir documentos ou enviar mensaxes, ademais de poder participar no foro, crear grupos, etc.
Podes consultar estes titoriais.

Baixo licenza

Foro do grupo Webs dinámicas

Fotos

Carregando...

Música

Carregando...

Badge

Carregando...

© 2009   Criado por dplingua no Ning.   Crie Sua Rede Social

Badges  |  Relatar um incidente  |  Privacidade  |  Termos de serviço

Entrar no bate-papo