Ademáis do correo interno e foro que ofrece a plataforma interface, se o desexades, podedes consultar a través de aquí as dúbidas que teñades sobre os contidos do curso.

Compartir

Responder esta

Respostas a este tópico

Por favor, alguen me pode dicir cal e o nome de usuario e o contrasinal da paxina que fai referencia as publicacions? Na última práctica, se accedemos a paxina que se nos di para publicar indica"pon a clave e o nome de usuario do que te fornecemos"... Cal e? Estou desesperada, por fvor, a ver se alguen me pode botar unha man. Gracias

Responder esta

Está indicada no tema do curso, no capítulo correspondente á publicación.

Responder esta

A cousa é complicada: no dia de hoxe non me deixa entre o cigrede na páxina para os contidos do curso. Logo o blog de blogaliza da erros ao pretender unha anotación e en terceiro lugar a taxación de 19 horas que poñedes é irreal para os que andamos liados...........

Responder esta

Para Blogaliza, lede o tema de Presentación do curso, é importante para non perder o tempo.

Responder esta

Estou con publicación de documentos e subín un conto en microsoft word, pero agora non atopo o codigo embed por ningún sitio e que a páxina que me sae amin non se parece en nada a do tema

Responder esta

Onde o subiches? En slideshare?
Busca o teu documento entre os subidos e clica nel. Ten que aparecerche unha páxina similar á da imaxe que aparece no tema.
Á dereita do documento ten que aparecer o código embed.
Se non aparece é que marcaches o teu documento como privado. Terías que facelo público para poder publicalo no blogue.

Responder esta

si subino dende slideshare, pero aínda estaba en "sending request" así parei a subida e vouno facer outra vez.Agora teño file uploaded" supoño que teño que premer publish e en privacy poño everyone, que foi o que fixen antes. O.K.

Responder esta

toleoooooo!!!!!!!! no entiendo por que el programa hotpotatoes no me deja registrarme. y si no me puedo registrar no puedo hacer la última práctica y mañana es el último dia. cuando intento registrarme me sale una ventanita que me dice que lo intente de nuevo y lo intento y lo intento y nada.

Responder esta

Sonia, non te desesperes que é peor.

Para rexistrarse en hotpotatoes, que é gratuíto, imos a http://hotpot.uvic.ca/reg/register.htm e logo:
-prememos en read the licence terms.
-marcamos I have read the license agreement...
-completamos o formulario + Submit
-imos ao correo a coller a clave (Key) para completar o rexistro

Se seguiches eses pasos ten que deixarte. Debes inserir a clave que che envían, e non outra.

Responder esta

RSS

Membros

• alba
  • Fátima
  • GENIVAL FERREIRA DE MIRANDA
  • Ines
  • paula
  • Mª Carmen Peteiro
  • Mariana
  • Andrea
  • manufiles

Benvida

Agás certa información persoal dos seus membros, todos os contidos inseridos nesta rede están accesíbeis.
Mais, ao rexistrarnos dispoñemos dunha páxina propia na que crear artigos, subir documentos ou enviar mensaxes, ademais de poder participar no foro, crear grupos, etc.
Podes consultar estes titoriais.

Baixo licenza

Foro do grupo Webs dinámicas

Fotos

Carregando...

Música

Carregando...

Badge

Carregando...

© 2009   Criado por dplingua no Ning.   Crie Sua Rede Social

Badges  |  Relatar um incidente  |  Privacidade  |  Termos de serviço

Entrar no bate-papo