Mª Rita Ramilo Costas ¿Para que son importantes as redes sociais?

Discussões de Mª Rita Ramilo Costas ¿Para que son importantes as redes sociais?

Discussões das quais você participou (12) Respostas Últimas actividades
María L

"Tamén para traballa-la sindicación dos contidos en Lingua Castelá e Literatura pód..."

Mª Rita Ramilo Costas ¿Para que son importantes as redes sociais? respondeu 16. Dec, 2008 para Sindicación de contidos. Aplicación na docencia.

66 17. Dec, 2008
Resposta de Alejandra
María L

"Sí, as posibilidades do vídeo nas clases de Lingua Castelá e Literatura poden ser ..."

Mª Rita Ramilo Costas ¿Para que son importantes as redes sociais? respondeu 16. Dec, 2008 para Actividades da aula con vídeos.

74 17. Dec, 2008
Resposta de susana
María L

"Eu tamén son da especialidade de Lingua Castelá e Literatura. Neste materia pódens..."

Mª Rita Ramilo Costas ¿Para que son importantes as redes sociais? respondeu 16. Dec, 2008 para Actividades da aula con imaxes

71 17. Dec, 2008
Resposta de susana
María L

"Como profesora de Lingua Castelá e Literatura concordo contigo na túa visión. Unh..."

Mª Rita Ramilo Costas ¿Para que son importantes as redes sociais? respondeu 16. Dec, 2008 para Usos didácticos das presentacións

66 17. Dec, 2008
Resposta de Ester Gonzalez
Xano

"Sonia, estiven pensando nunha proposta con audio para a nosa materia, Lingua Caste..."

Mª Rita Ramilo Costas ¿Para que son importantes as redes sociais? respondeu 16. Dec, 2008 para Usos didácticos do podcast (actividades con audio)

71 17. Dec, 2008
Resposta de Ester Gonzalez
María L

"Sonia, eu coincido contigo nos contidos do meu blogue: un blogue de Lingua Castelá..."

Mª Rita Ramilo Costas ¿Para que son importantes as redes sociais? respondeu 14. Dec, 2008 para Propostas de aplicación dos blogues na aula

73 17. Dec, 2008
Resposta de dplingua
Xano

"Ánimo coa práctica. Eu tamén nunca accedín a Delicious e costoume o meu- Non perda..."

Mª Rita Ramilo Costas ¿Para que son importantes as redes sociais? respondeu 5. Dec, 2008 para Utilización de marcadores sociais na educación.

113 30 Xan
Resposta de Francisco Castro
Xano

"Manuel, os foros son adecuados sobre todo en estudios superiores, e en Primaria (e..."

Mª Rita Ramilo Costas ¿Para que son importantes as redes sociais? respondeu 4. Dec, 2008 para Exemplos e ideas prácticas de utilización dos foros e listas de distribución no ensino

112 17. Dec, 2008
Resposta de Ivan
Xano

"Manuel, os foros son adecuados sobre todo en estudios superiores, e en Primaria (e..."

Mª Rita Ramilo Costas ¿Para que son importantes as redes sociais? respondeu 4. Dec, 2008 para Exemplos e ideas prácticas de utilización dos foros e listas de distribución no ensino

112 17. Dec, 2008
Resposta de Ivan
Xano

"Manuel, a participación en foros está indicada e se realiza sobre todo en estudios..."

112 17. Dec, 2008
Resposta de Ivan

RSS

Sobre

dplingua dplingua criou esta rede social no Ning.

Membros

• Mª Belén
  • SARA
  • Yolanda Paderne Vázquez
  • jorge
  • jaime
  • Estela
  • José Manuel
  • Mª Patricia
  • Leticiab

Benvida

Agás certa información persoal dos seus membros, todos os contidos inseridos nesta rede están accesíbeis.
Mais, ao rexistrarnos dispoñemos dunha páxina propia na que crear artigos, subir documentos ou enviar mensaxes, ademais de poder participar no foro, crear grupos, etc.
Podes consultar estes titoriais.

Baixo licenza

Foro do grupo Webs dinámicas

Fotos

Carregando...

Música

Carregando...

Badge

Carregando...

© 2009   Criado por dplingua no Ning.   Crie Sua Rede Social

Badges  |  Relatar um incidente  |  Privacidade  |  Termos de serviço

Entrar no bate-papo