Saúdos a tod@s. Este primeiro tópico do noso foro ábrese para que nos poidamos coñecer e conformar grupo.

Compartir

As respostas para este tópico estão encerradas.

Respostas a este tópico

Ola a todos!!!
Chámome Romualdo Rodríguez e desde hoxe formo parte desta comunidade. Espero que a todos nos sirva de moito para ser mellores nos nosos traballos.
Saúdos para todos.
Hola a tod@s. Son Estefanía García, profe de ingles nunha extensión da escola oficial de idiomas de Vigo. Este vai ser o meu primeiro contacto en serio co tema. Espero que o final do curso cumpla todas as miñas expectativas.
Un saúdo
Hola a todos! Son Laura Zubillaga e dame a sensación de que este curso me vai ser de moita utilidade. Polo de agora ando algo perdida, pero pouco a pouco vou avanzando e iso é o importante non?
Ola a todos e todas! Son Xurxo, profesor de Bioloxía e Xeoloxía. Agardo aprender moito sobre as ferramentas 2.0 neste curso. Parece interesante, a ver que tal se nos da.
hOLA SON JOSE LUIS ALAMANCOS E SON MESTRE DE MUSICAL
ola a todos! espero que esteis pasando unhas boas vacacións e que este curso sirva para aprender moitas cousas e para espabilarnos para as clases, que falta pouco!!!
Ola a todos!!Eu son Celia e son mestra de Infantil ainda que agora estou cubrindo unha baixa de Orientacion. Espero aprender moito neste curso e que resulte ameno.
E esta noite todo o mundo cedo a dormir se queredes que os Reis non vos deixen carbon
Hola son jose luis alamancos e son mestre de educación musical. Pareceme moi interesante o curso e espero irme facendo con el...
Saúdos, preséntase Iván, un de tantos.
Ola! Chámome Moisés e échevos o primeiro curso destes que fago. Parece que vai ser moi difícil, pois estou bastante perdido. Veremos se damos chegado ao final (ou a mañá).
Hola compañeros, chamome Roman e este e o meu 1º curso da plataforma, a ver que tal sale.
Ola! Chámome Ana Ferreiro. Tamén e a miña primeira vez. A ver que sae...

RSS

Sobre

dplingua dplingua criou esta rede social no Ning.

Membros

• Yolanda Paderne Vázquez
  • jorge
  • jaime
  • Estela
  • José Manuel
  • Mª Patricia
  • Leticiab
  • Eva
  • sonia

Benvida

Agás certa información persoal dos seus membros, todos os contidos inseridos nesta rede están accesíbeis.
Mais, ao rexistrarnos dispoñemos dunha páxina propia na que crear artigos, subir documentos ou enviar mensaxes, ademais de poder participar no foro, crear grupos, etc.
Podes consultar estes titoriais.

Baixo licenza

Foro do grupo Webs dinámicas

Fotos

Carregando...

Música

Carregando...

Badge

Carregando...

© 2009   Criado por dplingua no Ning.   Crie Sua Rede Social

Badges  |  Relatar um incidente  |  Privacidade  |  Termos de serviço

Entrar no bate-papo