Saúdos a tod@s. Este primeiro tópico do noso foro ábrese para que nos poidamos coñecer e conformar grupo.

Compartir

As respostas para este tópico estão encerradas.

Respostas a este tópico

Hola, son Ana Traseira, e como dixo un compañeiro ano novo curso novo. A ver se aprendemos algo do tema. Saúdos
Ola! Eu son Silvia, tamén ando algo perdida, espero que nun par de días isto esté solucionado. Espero que con este curso a miña pouca maña mellore. Saúdos.
Hola, estou moi pez , non seu se o estarei a facer ben, a ver que é o que sae de aquí. Saudos
Que tal, benvid@s
Son profesor de Lingua e literatura galegas e outro dos docentes deste curso. Esperamos que sexa de proveito.
Olá. Chámome Elena Freire e son profesora de secundaria de Francés
Un Saúdo a todos, son Carmen esta é a primeira vez que fago un curso online, a ver como sae.
Ola!!!!!Son Mirian Juncal. Hoxe comenzamos o curso, estou un pouco nerviosa por se sairá ben o non. Son mestra de Primaria e xa fixen mais cursos on line pero este dame algo máis de medo.
Ola son Mila este é tamen o segundo curso que fago, ainda que ningun relacionado co mundo das novas tecnoloxias, son mestra de Pedagoxia Terapeutica, Un saudo a todos
Hola, chamome Ana,son profesora de inglés e espero aprender moito neste curso sobre contidos online.
Boas!! Son Elva, bueno Elvira, e son profesora de inglés. Eu tamén son nova nisto dos cursos on-line, é dicir que estou un pouco perdida, sería quedarme corta. Espero ir adaptándome pouco a pouco.
Ola tod@s! Chámome Natalia Lago e son profe de inglés. Fixen xa algún outro curso online, aínda que este parece ser máis interactivo...a ver se é certo!! Saúdos pa tod@s

RSS

Sobre

dplingua dplingua criou esta rede social no Ning.

Membros

• Mª Belén
  • SARA
  • Yolanda Paderne Vázquez
  • jorge
  • jaime
  • Estela
  • José Manuel
  • Mª Patricia
  • Leticiab

Benvida

Agás certa información persoal dos seus membros, todos os contidos inseridos nesta rede están accesíbeis.
Mais, ao rexistrarnos dispoñemos dunha páxina propia na que crear artigos, subir documentos ou enviar mensaxes, ademais de poder participar no foro, crear grupos, etc.
Podes consultar estes titoriais.

Baixo licenza

Foro do grupo Webs dinámicas

Fotos

Carregando...

Música

Carregando...

Badge

Carregando...

© 2009   Criado por dplingua no Ning.   Crie Sua Rede Social

Badges  |  Relatar um incidente  |  Privacidade  |  Termos de serviço

Entrar no bate-papo