Saúdos a tod@s. Este primeiro tópico do noso foro ábrese para que nos poidamos coñecer e conformar grupo.

Compartir

As respostas para este tópico estão encerradas.

Respostas a este tópico

Ola, chámome María José Dios. Son profesora de Grego (Substituta) nun centro de A Coruña. Este é o primeiro curso on-line que fago nesta plataforma e estame a resultar un pouco difícil dados os meus coñecementos de informática. Un saúdo.
Ola a todos os membros o curso, chámome Rosario e espero aprender moit neste curso.
Hola, son Roberto, e aínda estou aterrizando no curso.
Boas, chámome Mercedes e é a primeira vez que fago un curso online
Ola a todas/os! A ver como vai o curso este.
Ola, soy Liliana Monetti, son bióloga e profesora do ensino secundario da especialidade Bioloxía e Xeoloxía, e polo dagora son sustituta. Xa fixen varios cursos online pero este é o 2º curso que fago coa plataforma Cigrede e espero aprender moitas cousas novas e útiles. Vivo en Vigo dende hai case dez anos, aínda que son arxentina. Gústame moito a docencia e os temas científicos en xeral, sobre todo os relacionados coa zooloxía, a paleontoloxía e a evolución. Gustaríame contactar con outros profes de Bioloxía, especialmente aqueles que están a traballar no proxecto Climántica. Saúdos.
Boas. Son Adrián de A Baña. Son de EF e ando a traballar por terras de Noia
Hola a todos, me llamo sophie y espero que este curso me enseñe mucho ya que me siento un poco perdida!!!!!!
Aunque suene a tópico estoy cansado ya de los cursos!
Ola a tod@s,eu son José Manuel e estou de prácticas no C.P.I. Laureano Prieto en A Gudiña.Este é a miña segunda experiencia on line con cigrede e espero que me sexa tanto ou máis rentable que a anterior.Unha aperta para tod@s.
Hola a todos!!!! Eu comenzo un pouco tarde o curso, a ver si me da tempo a rematalo, se non, voume tirar dos peeeeeeeeeeellllllllloooooooooosssssss!!!!!!!!!!!!!!!!Nesto das novas tecnoloxías non son nada áxil!!!!!!!
Boas a tod@s.pódese decir que estou no principio do curso e xa sumo mais de 19 horas.Non sei se me presentei aqui xa ou foi noutro foro.Chamome María e son profesora de Lingua e Literatura.Este e o segundo curso online que fago.gustariame aprender algo deste curso polas enormes posibilidades que nos afrece para o desarrollo do noso labor educativo.

RSS

Sobre

dplingua dplingua criou esta rede social no Ning.

Membros

• Tania
  • Mª Belén
  • SARA
  • Yolanda Paderne Vázquez
  • jorge
  • jaime
  • Estela
  • José Manuel
  • Mª Patricia

Benvida

Agás certa información persoal dos seus membros, todos os contidos inseridos nesta rede están accesíbeis.
Mais, ao rexistrarnos dispoñemos dunha páxina propia na que crear artigos, subir documentos ou enviar mensaxes, ademais de poder participar no foro, crear grupos, etc.
Podes consultar estes titoriais.

Baixo licenza

Foro do grupo Webs dinámicas

Fotos

Carregando...

Música

Carregando...

Badge

Carregando...

© 2009   Criado por dplingua no Ning.   Crie Sua Rede Social

Badges  |  Relatar um incidente  |  Privacidade  |  Termos de serviço

Entrar no bate-papo