Saúdos a tod@s. Este primeiro tópico do noso foro ábrese para que nos poidamos coñecer e conformar grupo.

Compartir

As respostas para este tópico estão encerradas.

Respostas a este tópico

Ola!!!

Son Rocío Oreiro Rey, espero que nos saia moi ben o curso,

un saúdo a todos
Ola a todos!!
Chámome Irene e espero q entre todos podamos axudarnos nos contidos deste curso.
Feliz Ano!!
Ola a tod@s. Chámome Luz e espero que este curso nos sirva de axuda e poida rematalo.
Ola a todos!!!! O meu nome é Cristina e espero poder rematar a tempo o curso.
Un saúdo
Ola, ola. Por fin me poño mans á obra. Son Montse e aquí estou tentando non desfalecer ante tanta cousa nova. Neste ano de cursillismos este pinta ben xa que, dende o comenzo, estou aprendendo. A ver se segue así. Por certo, son profe de lingua castelá
Ola a todos,
Chámome Paula, e este é o meu terceiro curso online nesta plataforma. Son profesora de inglés de secundaria. Espero que os contidos sexan úteis e prácticos á hora de levalos á aula.
Un saúdo
Hola! Mi nombre es Esther. Es la primera vez que realizo un curso on line de este tipo.
Un saludo a tod@s.
Ainda que xa fixen a miña intervención onte, penso ca fixen mal. Volvo a presentarme e espero que desta vez este correcto. Chámome Bea e son mestra de audición e linguaxe nun centro concertado de Vigo. Espero que este curso sexa tan productivo como o anterior que xa fixen on-line
Ola a todos. Son José Luis Pernas.
Non teño nada de tempo para facer todo esto aínda que me encanta. Os que temos fillos andamos tolos intentando atender a todo.
Saúdos
Bufff, que perdido ando!
Ola,
Chámome David Touceda Bugallo e, aínda que teño coñecementos de informática técnica, non teño ningunha base neste tipo de ferramentas tan útiles para a docencia. Espero que mude esta situación

Un saúdo a todos e todas.
Hola chámome Ana, e son orientadora.

RSS

Sobre

dplingua dplingua criou esta rede social no Ning.

Membros

• Yolanda Paderne Vázquez
  • jorge
  • jaime
  • Estela
  • José Manuel
  • Mª Patricia
  • Leticiab
  • Eva
  • sonia

Benvida

Agás certa información persoal dos seus membros, todos os contidos inseridos nesta rede están accesíbeis.
Mais, ao rexistrarnos dispoñemos dunha páxina propia na que crear artigos, subir documentos ou enviar mensaxes, ademais de poder participar no foro, crear grupos, etc.
Podes consultar estes titoriais.

Baixo licenza

Foro do grupo Webs dinámicas

Fotos

Carregando...

Música

Carregando...

Badge

Carregando...

© 2009   Criado por dplingua no Ning.   Crie Sua Rede Social

Badges  |  Relatar um incidente  |  Privacidade  |  Termos de serviço

Entrar no bate-papo