Saúdos a tod@s. Este primeiro tópico do noso foro ábrese para que nos poidamos coñecer e conformar grupo.

Compartir

As respostas para este tópico estão encerradas.

Respostas a este tópico

Ola! Eu son Silvia, tamén ando algo perdida, espero que nun par de días isto esté solucionado. Espero que con este curso a miña pouca maña mellore. Saúdos.
Ola, chámome Jorge e mando un saúdo a todo o grupo
Ola: son Lourdes e este é o primeiro día de curso e xa é a segunda vez que escribo a presentación, será esta a verdadeira?
Creo que este curso me vai resultar duro...
Ola a tod@s! Son Mónica, son profesora de inglés e este é o meu primeiro curso online e o certo é que ando un "tanto" perdida. En fin, que non me entero moito eu tamén vou precisar da vosa axuda...
Que tal vos vai a vós???
Saúdos!!!
Hola compañeiros! Chámome Begoña e son mestra de Educación Infantil. É a primeira vez que fago un curso deste tipo. Estame resultando complicado, pero divertido.
Ola compañeiros de tarefa! chamome catuxa e son profe de educación infantil. Este non é o primeiro curso que fago on line, as boas experiencias anteriores fixéronme repetir. Espero contar coa vosa axuda. Un saúdo.
Hola son Xurxo, son profe de música e profano nesto das novas tecnoloxías. Síntome un pouco desbordado. Só agardo non ter que abandoar pola metade
Ola! Son Marina Amo e é a primeira vez que fago un curso on line. Espero que a experiencia sexa positiva. Son mestra de inglés.
Un saludo para todos y todas. Soy Nacho profesor de electricidad.
Hola chámome Chus Picalho e son profesora de lingua castelá e literatura. Ë o primeiro curso que fago nesta plataforma, e ainda ando un pouco perdida.Un Saudo para todos.
Ola, eu son Olaia. Estou aterrizando ainda na plataforma!
Saúdos a tod@s!
Hola !!! Chamome Tamara Cercido e este non é o primeiro curso On-Line da CIG que fago pero é diferente ós outros.
A esperiencia dos outro foi moi boa pero este estame a resultar un pouco dificil e non encontro as cousas que teño que facer por ningun lado.
Espero porme ó día pronto.

Bicos

RSS

Sobre

dplingua dplingua criou esta rede social no Ning.

Membros

• Mª Belén
  • SARA
  • Yolanda Paderne Vázquez
  • jorge
  • jaime
  • Estela
  • José Manuel
  • Mª Patricia
  • Leticiab

Benvida

Agás certa información persoal dos seus membros, todos os contidos inseridos nesta rede están accesíbeis.
Mais, ao rexistrarnos dispoñemos dunha páxina propia na que crear artigos, subir documentos ou enviar mensaxes, ademais de poder participar no foro, crear grupos, etc.
Podes consultar estes titoriais.

Baixo licenza

Foro do grupo Webs dinámicas

Fotos

Carregando...

Música

Carregando...

Badge

Carregando...

© 2009   Criado por dplingua no Ning.   Crie Sua Rede Social

Badges  |  Relatar um incidente  |  Privacidade  |  Termos de serviço

Entrar no bate-papo