Saúdos a tod@s. Este primeiro tópico do noso foro ábrese para que nos poidamos coñecer e conformar grupo.

Compartir

As respostas para este tópico estão encerradas.

Respostas a este tópico

Ola a todos! Chámome Laura Cernadas e este é o segundo curso online que fago. Espero que a experiencia sexa tan boa como a primeira. Por certo, son mestra de Audición e Linguaxe.
Ola, qledicia atopar outra mestra de AL. Eu son Marta e hoxe comenzo esta andadura
ola¡¡¡
chamome eva e son profesora de ingles nun colexio concertado en vigo,
esta é a primeira vez que fago este curso online.E seguro que necesito a vosa axuda
Hola:

O meu nome é Andrés López e inicio con este curso a miña andaina co e-learning no ámbito da docencia, espero tamén que a experiencia sexa boa.
Un saudo.
Ola a todos/as. Son Estela Iglesias. É a primeira vez que fago un curso online polo que estou un "pouco pez".
Saúdos
Ola, son Ana e eu tamén estou un pouco pez neste curso. A ver como resulta

Saúdos
Hola, son Monica e eu tamen estou bastante perdida no curso e por encima teño pouco tempo pero vamos a intentalo.
Saudos
Ano novo, curso novo.

Un saúdo para todo@s.
Ola. Son María Loureiro, profesora de Tecnoloxía en Educación Secundaria, e son unha das docentes deste curso.
Ola a tod@, chámome Vanessa Outón, é a primeira vez que fago un curso deste tipo, e non me levo moi ben cos ordenatas, pero a ver si safo desta
Olá a todos. Feliz aninovo. Chámome Ignacio Abal e son profe de Xeografía e Historia. E o primeiro curso online que fago nesta plataforma
Ola a todos!!! Chámome Cristina Bedia e este é o primeiro curso deste tipo que fago. Espero que non sea moi complicado e que a experiencia sea boa!!!!!!!
Saúdos.

RSS

Sobre

dplingua dplingua criou esta rede social no Ning.

Membros

• Yolanda Paderne Vázquez
  • jorge
  • jaime
  • Estela
  • José Manuel
  • Mª Patricia
  • Leticiab
  • Eva
  • sonia

Benvida

Agás certa información persoal dos seus membros, todos os contidos inseridos nesta rede están accesíbeis.
Mais, ao rexistrarnos dispoñemos dunha páxina propia na que crear artigos, subir documentos ou enviar mensaxes, ademais de poder participar no foro, crear grupos, etc.
Podes consultar estes titoriais.

Baixo licenza

Foro do grupo Webs dinámicas

Fotos

Carregando...

Música

Carregando...

Badge

Carregando...

© 2009   Criado por dplingua no Ning.   Crie Sua Rede Social

Badges  |  Relatar um incidente  |  Privacidade  |  Termos de serviço

Entrar no bate-papo