rib

internet: lugar de intercambio de experiencias e aprendizaxe

Este lugar é estupendo; alégrome moitísimo que vaian xurdindo espazos para compartir, falar do ensino, da lingua e das TIC. Gustariame tamén que puidéramos usar o foro de "agora rede" ou, se cadra, crear un foro específico, no que aproveitando as vantaxas da rede (a posibilidade de comunicarnos dun xeito tan amplo...), para intercambiar experiencias docentes, dúbidas... pero non exclusivametne relacionadas co emprego das TIC. A ver que vos parece

Compartir

Responder esta

Respostas a este tópico

A túa idea e estupenda, penso o mesmo ca ti, que se creen espazos para intercambio de experiencias, impresions, dúbidas... entre docentes e moi interesante. Estariamos a amplialas nosas miras máis alá do noso entorno de traballo. Esto contribúe a enriquecernos persoal e profesionalmente. Grao a grao de area fanse castelos.

Responder esta

A mi también me parece muy bién que se creen espacios donde los docentes nos se puedan poner en contacto e intercambiar experiencias.

Responder esta

Como mestra, paréceme moi interesante crear un espazo onde os profesionais da nosa materia podamos intercambiar opinións, así como experiencias, impresións,...
Deste xeito podemos resolver dúbidas como expresarnos a nosa maneira, resolvendo así todo tipo de inquietudes que vaian xurdindo o longo das nosas vidas tanto profesionalmente como persoalmente.

Responder esta

Estou dacrodo con todos vos e isto das TIC está moi lonxe de ser usado de forma habitual nas escolas, creo que sería moi enriquecedor tanto a nivel persoal como profesional poder compartir ideas, experiencias, actividades e incluso para que nenos de distintos lugares e idades poidan facer proxectos en común. Por exemplo ó traballar na aula os xogos tradicionais os nenos de distintos centros das distintas provincias galegas poderían intercambiar xogos e experiencias o cal sería moi motivante para eles e moi interesante para o mestre xa que a través dos foros e as listas de distribución poderían chegar a coñecer (e por suposto xogar) unha gran cantidade de xogos galegos que se están perdendo. Tamén me parece moi útil utiliza-los foros e as listas de distribución para debatir sobre literatura, xa que sobre un mesmo texto cada persoa ten unha visión diferente, é moi persoal, así os nenos podería compartir opinións e ter unha visión máis global sobre a literatura a demáis de darse conta de que a súa visión non é única nin a melor senon que cada opersoa ten unha visión diferente sobre a s mesmas cousas. o cal sería moi enriquecedor.

Responder esta

Páreceme ben poder utilizar o foro para compartir experiencias sobre temas de interés . Por desgraza nalgunhas zonas de Galiza non é fácil acceder a internet , polo tanto é dificil entrar nos foros .
Eu , neste momento estou traballando na cidade e non teño ningún problema para entrar en internet , pero non é sempre así .

Responder esta

Estou dacordo en que este é un lugar estupendo para intercambiar opinións, aprender e compartir experiencias. Gustaríame moito poder contactar con xente que prepare as oposicións e moito mais con alguén da miña especialidade para compartir ideas. O único negativo que lle vexo e a miña pouca experiencia coas TIC e a falta de tempo para practicar.

Responder esta

Estou contigo a ver se conseguimos extender a nosas ideas e aproveitar o uso das TICs na aula.

Responder esta

Paréceme unha idea estupenda, conta comigo.

Responder esta

RSS

Membros

• Ines
  • paula
  • Mª Carmen Peteiro
  • Mariana
  • Andrea
  • manufiles
  • Adriana
  • Sandra
  • GENIVAL FERREIRA DE MIRANDA

Benvida

Agás certa información persoal dos seus membros, todos os contidos inseridos nesta rede están accesíbeis.
Mais, ao rexistrarnos dispoñemos dunha páxina propia na que crear artigos, subir documentos ou enviar mensaxes, ademais de poder participar no foro, crear grupos, etc.
Podes consultar estes titoriais.

Baixo licenza

Foro do grupo Webs dinámicas

Fotos

Carregando...

Música

Carregando...

Badge

Carregando...

© 2009   Criado por dplingua no Ning.   Crie Sua Rede Social

Badges  |  Relatar um incidente  |  Privacidade  |  Termos de serviço

Entrar no bate-papo