Rede social (18)

Tópicos Respostas Últimas actividades
rib

internet: lugar de intercambio de experiencias e aprendizaxe

Este lugar é estupendo; alégrome moitísimo que vaian xurdindo espazos para compartir, falar do ensino, da lingua e das TIC. Gustariame tamé…

Iniciado por rib

8 13 Xan
Resposta de Ana Pose
Ana   Mª  Rodriguez Lomba

creedes que e posible a aplicacion inmediata nas aulas das TIC ????

Eu penso que no xa na maioria dos centros non hai acceso a internet nas aulas e ainda que ti queiras impartir a materia dun xeito diferente…

Iniciado por Ana Mª Rodriguez Lomba

1 13 Xan
Resposta de Ana Pose
José Luis Pernas Ramos

Presentación José Luis Pernas

Hola a todos. Chámome José Luis Pernas, e son novo participante neste foro. Non teño nada de tempo para adicarme a todo esto, aínda que me…

Iniciado por José Luis Pernas Ramos

0 11 Xan
sonia

Encerado dixital

O encerado dixital da moitas posibilidades educativas en todos os niveis. En educación infantil, entre outras cousas, favorecerá a motricid…

Iniciado por sonia

1 17. Dec, 2008
Resposta de dplingua
Xano

Esta rede social en LongaLingua

Parece ser que hai interese desde LongaLingua por mostrar na súa sección de ensino esta experiencia colectiva de ´agorarede ou ben aproveit…

Iniciado por Xano

3 8. Xun, 2008
Resposta de Xano
Xano

Ideas para a dinamización (ao final do espiche)

Creo que hai que ver as cousas en positivo mais con realismo. É todo un éxito que, tal como están as cousas no ensino galego, contemos cun…

Iniciado por Xano

8 12. Abr, 2008
Resposta de Xano
Xoán Díaz

Blogaliza e o blogomillo educativo.

Seguindo as indicacións de dplingua inicio este tópico para comentarvos a posibilidade de abrir en Blogaliza un espazo propio que reúna o b…

Iniciado por Xoán Díaz

2 26. Mar, 2008
Resposta de anxo
dplingua

Tradución?

Ola. Quixera que todos/as considerásemos se é preciso e asumíbel afrontar o labor de facer a versión ao galego do marco deste sitio. Eu dub…

Iniciado por dplingua

3 6. Feb, 2008
Resposta de Xoán Díaz

RSS

Membros

• Mª Carmen Peteiro
  • Mariana
  • Andrea
  • manufiles
  • Adriana
  • Sandra
  • GENIVAL FERREIRA DE MIRANDA
  • Román
  • aranne

Benvida

Agás certa información persoal dos seus membros, todos os contidos inseridos nesta rede están accesíbeis.
Mais, ao rexistrarnos dispoñemos dunha páxina propia na que crear artigos, subir documentos ou enviar mensaxes, ademais de poder participar no foro, crear grupos, etc.
Podes consultar estes titoriais.

Baixo licenza

Foro do grupo Webs dinámicas

Fotos

Carregando...

Música

Carregando...

Badge

Carregando...

© 2009   Criado por dplingua no Ning.   Crie Sua Rede Social

Badges  |  Relatar um incidente  |  Privacidade  |  Termos de serviço

Entrar no bate-papo