Ordenar por:
| Tópicos | Respostas | Últimas actividades |
|---|---|---|
internet: lugar de intercambio de experiencias e aprendizaxeEste lugar é estupendo; alégrome moitísimo que vaian xurdindo espazos para compartir, falar do ensino, da lingua e das TIC. Gustariame tamé… Iniciado por rib |
8 |
13 Xan Resposta de Ana Pose |
creedes que e posible a aplicacion inmediata nas aulas das TIC ????Eu penso que no xa na maioria dos centros non hai acceso a internet nas aulas e ainda que ti queiras impartir a materia dun xeito diferente… Iniciado por Ana Mª Rodriguez Lomba |
1 |
13 Xan Resposta de Ana Pose |
Presentación José Luis PernasHola a todos. Chámome José Luis Pernas, e son novo participante neste foro. Non teño nada de tempo para adicarme a todo esto, aínda que me… Iniciado por José Luis Pernas Ramos |
0 | 11 Xan |
Encerado dixitalO encerado dixital da moitas posibilidades educativas en todos os niveis. En educación infantil, entre outras cousas, favorecerá a motricid… Iniciado por sonia |
1 |
17. Dec, 2008 Resposta de dplingua |
Esta rede social en LongaLinguaParece ser que hai interese desde LongaLingua por mostrar na súa sección de ensino esta experiencia colectiva de ´agorarede ou ben aproveit… Iniciado por Xano |
3 |
8. Xun, 2008 Resposta de Xano |
Ideas para a dinamización (ao final do espiche)Creo que hai que ver as cousas en positivo mais con realismo. É todo un éxito que, tal como están as cousas no ensino galego, contemos cun… Iniciado por Xano |
8 |
12. Abr, 2008 Resposta de Xano |
Blogaliza e o blogomillo educativo.Seguindo as indicacións de dplingua inicio este tópico para comentarvos a posibilidade de abrir en Blogaliza un espazo propio que reúna o b… Iniciado por Xoán Díaz |
2 |
26. Mar, 2008 Resposta de anxo |
Tradución?Ola. Quixera que todos/as considerásemos se é preciso e asumíbel afrontar o labor de facer a versión ao galego do marco deste sitio. Eu dub… Iniciado por dplingua |
3 |
6. Feb, 2008 Resposta de Xoán Díaz |
Benvido/a a
'agora rede
Rexístrate
ou accede
Adicionado por dplingua
Adicionado por Xano
Adicionado por Xano
Adicionado por Xano
Adicionado por Alberto
© 2009 Criado por dplingua no Ning. Crie Sua Rede Social