Ordenar por:
| Tópicos | Respostas | Últimas actividades |
|---|---|---|
Os nosos marcadoresOs marcadores sociais están a funcionar como verdadeiras redes de intercambio de espazos e recursos na rede e sitios como delicious permi... Iniciado por dplingua |
0 | 16 Set |
Material do curso de recursos educativos onlineGustaríame saber se alguén ten os pdf do curso online de contidos educativos que se fixo pola ciga, e que perdín porque se me estropeou o... Iniciado por jose luis |
0 | 19 Xun |
novo topico creado por franBueno, eu pregungo se sería mellor un mundo con mais xardíns... Iniciado por Francisco Castro |
0 | 26 Xan |
PresentaciónOla! aínda que con retraso, quería presentarme e ver se dou conseguido face-la práctica 1. Chámome Ana e son de Vigo, aínda que actualme... Iniciado por Ana Belén |
0 | 25 Xan |
presentaciónHola! Son María Manuela y como no controlo este tema y el primer intento de presentarme parece que no salio bien vuelvo a intentarlo. A v... Iniciado por Mª MANUELA |
0 | 25 Xan |
Proposta de uso do meu blogue na prática docenteO meu blogue vai dirigido aos meus alunos de português da escola de idiomas de Ferrol. Estará centrado em temas estrictamente relacionado... Iniciado por maria |
0 | 23 Xan |
A Educación Física e as TIC´sBos Días: desde aqui quero coñecer a opinión dos/as diferentes mestres/as de Educación Física, sobre a utilidade das Tic´s na nosa área,... Iniciado por César Viñas Piñeiro |
3 |
23 Xan Resposta de Diego |
Uso das TIC´S na aula de apoio dos centros educativosSon unha mestra de PT e cada día que pasa vexo novas posibilidades do uso das Tic´s na miña aula, pero se ben está custando a súa aplicac... Iniciado por Soraya |
0 | 21 Xan |
Conductas disruptivas na aula e na escolaQué estratexias ten o docente hoxe en día para tratar as conductas disruptivas: o negativismo desafiante, a violencia e a falta de respet... Iniciado por paula |
0 | 13 Xan |
Os contidos educativosOla a tod@s. neste foro trataremos de dilucidar cales son os contidos educativos que podemos achegar ó alumnado para favorecer o seu apre... Iniciado por paula maría ouro rodríguez |
3 |
13 Xan Resposta de Ana Pose |
Benvido/a a
'agora rede
Rexístrate
ou accede
Adicionado por dplingua
Adicionado por Xano
Adicionado por Xano
Adicionado por Xano
Adicionado por Alberto
© 2009 Criado por dplingua no Ning. Crie Sua Rede Social